ریوالدو با دنیای فوتبال خداحافظی نمود

این مطلب امروز ۵ شنبه ۱۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

گل: ریوالدو، ستاره برزیلی دنیای فوتبال با لغو قراردادش با کابوسکورپ آنگولا با دنیای فوتبال خداحافظی نمود.

بعد از آنکه این ستاره برزیلی قراردادش را باباشگاه آنگولایی اش فسخ نمود، همه رسانه های خبری از جمله روزنامه مارکا، اعلام نمودند که این بازیکن ۴۰ ساله که سابق حضور در تیم هایی مثل دپورتیوو لاکرونیا و بارسلونا را در کارنامه ورزشی اش می دید، با دنیای فوتبال خداحافظی نموده.

ژائو لوسویکوئنو، نایب رئیس فدراسیون فوتبال آنگولا با تائید این خبر گفت:« ریوالدو با باشگاه کابوسکورپ آنگولا قراردادی یک ساله داشت که حالا با لغو این قرارداد، حضور او در این تیم iبه پایان رسیده.»

ریوالدو با دنیای فوتبال خداحافظی نمود

البته مسئولان فدراسیون فوتبال آنگولا اعلام نکردند که لغو قرارداد ریوالدو ، iبه معنای خداحافظی قطعی او از دنیای فوتبال است یا نه و خود ریوالدو و سران باشگاه کابوسکورپ هم دراین باره خبری اعلام نکرده اند.

ریوالدوی ۴۰ ساله در ماه اکتبر از ناحیه شانه مصدوم شد و همین مصدومیت او را تا پایان رقابت های این فصل لیگ انگولا از میادین ورزشی دور نگاه خواهد داشت. ریوالدو در ماه ژانویه سال ۲۰۱۲ میلادی iبه باشگاه کابوسکورپ آنگولا پیوست ولی دراین تیم اکثر نیمکت نشین بود و در طول این مدت چندین بار با مربی تیمش درگیر شد.

خود ریوالدو روز یکشنبه در صفحه توئیترش درمورد شرایط کنونی اش در باشگاه آفریقایی نوشته بود:«آنگولا همیشه برای من مثل یک خانه خواهد بود.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.