ریگان و گورباچف بار دیگر با هم مذاکره می‌کنند

در درام سیاسی ˝ریکیاویک˝

˝کریستوف والتس˝، بازیگر اتریشی‌ سینما در نقش میخائیل گورباچف، آخرین رهبر شوروی و ˝مایکل داگلاس˝، بازیگر مشهور هالیوود، در نقش رونالد ریگان، رئیس‌جمهور فقید آمریکا در درام سیاسی ˝ریکیاویک˝ روبروی هم ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، با انتخاب دو بازیگر اصلی درام سیاسی “ریکیاویک” فیلمبرداری این درام سیاسی پرخرج در دو لوکیشن ایسلند و آلمان از ماه مارس ۲۰۲۴ میلادی آغاز می‌شود.

بنابر این گزارش، داستان “ریکیاویک” در اواسط دهه۸۰ میلادی و در زمان مذاکرات بسیار مهم رونالد ریگان و میخائیل گورباچف در “ریکیاویک” پایتخت کشور ایسلند بر سر از بین بردن سلاح‌های اتمی دو طرف اتفاق می‌افتد.

به نوشته ورایتی، “کوین هود” فیلمنامه “ریکیاویک” را به رشته تحریر درآورده و “مایک نیوئل” که پیش از این فیلم سینمایی “هری پاتر و جام آتش” را جلوی دوربین برده، کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

گفتنی است، این فیلم سینمایی که یکی از پرخرج‌ترین درام‌های سیاسی چند سال اخیر صنعت سینما است توسط کمپانی‌های فیلمسازی “مارک سنت پروداکشنز”، “اسکات فری پروداکشنز”، “هدلاین پیکچرز” و “پارتیسیپنت مدیا” تهیه و تولید می‌شود و در اواخر سال آینده مکیلادی در سینماهای جهان اکران خواهد شد.
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.