رییس‌جمهور: نیروهای مسلح ایران از حقوق اساسی ملت‌ها صیانت می‌کنند

رئیس جمهور صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح کشورمان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت:‌ بدون تردید دفاع مقدس ما دفاع از یک ملت و حتی یک مکتب به تنهایی نبود، بلکه حادثه‌ای بزرگ در صحنه عالم و یک تجربه گرانقدر برای همه بشریت جهت ادامه راه بود.

وی افزود: ملت ما یکی از خشن‌ترین استبدادهای جهان را در انقلاب خود از بین بردند و به رهبری یک مرد آسمانی بر یک قدرت اهریمنی غلبه کردند و فریاد تعالی و توحید و عدالت سر دادند. انقلاب ما یک خیزش در برابر نظام سلطه بود. در دفاع مقدس نیز نظام منحط و ضد بشری حاکم بر جهان همه موجودیت و توان خود را عیان کرد و ملت‌ها نیز همه عظمت و استعدادهای خود را به صحنه آوردند، در یک سو فریب‌کاری و ناجوانمردی و در یک سو مظلومیت و ایستادگی بر آرمان‌ها قرار داشت.

گزیده سخنان وی را به نقل از ایسنا بخوانید:

·          در دوران دفاع مقدس ما مدعیان مدیریت جهان، دروغین بودن ادعای حقوق بشری خود را نشان دادند و زشت‌ترین اقدامات را مرتکب شدند و اجازه دادند که به شهرها و مردم بی‌دفاع ما حمله شود و از این کار دفاع کردند و نشان دادند که تمام ادعاهایشان در حقوق بشر و آزادی بیان فریبی بیش نیست و هدف واقعی‌ آنها سلطه بر جهان است به همین دلیل حتی استقلال یک ملت را هم به رسمیت نمی‌شناسند و حاضرند همه شعارهای فریبنده دفاع از ارزش‌های انسانی و حقوق بشر را پای منافع سیاسی و سلطه‌طلبانه خود قربانی کنند، آنها حتی در دوران دفاع مقدس ابتدایی‌ترین قوانین را رعایت نکردند.

·         در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح و ملت ما تجلی این حقیقت بودند که با دست خالی می‌توان در مقابل پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا ایستاد و اراده خود را بر همه قدرت‌های طاغوتی عالم تحمیل کرد.

·         امروز هم نظام‌های حاکم بر جهان همه هستی ملت‌ها را به تاراج می‌برند و کوچکترین پیشرفت ملت‌ها را بر نمی‌تابند. طراحی می‌کنند و در بین ملت‌ها تفرقه ایجاد می‌کنند و درگیری‌های مذهبی و فرقه‌ای به پا می‌کنند و به دروغ شعار آزادی بیان می دهند.

·         کسانی که در برابر یک سوال از حوادث تاریخی تمام قد می‌ایستند و پژوهشگران تاریخی را سرکوب می‌کنند، همزمان در برابر زشت‌ترین اهانت‌ها به مقدسات بشری و پیامبران الهی شعار آزادی می‌دهند و معلوم است که فریبکاری می‌کنند. صهیونیست‌ها تفرقه می‌اندازند و درگیری در منطقه درست می‌کنند و سردمداران نظام سلطه کار آنها را توجیه می‌کنند.

·         یروهای مسلح ما دوست و محبوب ملت ما و سایر ملت‌ها هستند و از حقوق اساسی ملت‌ها صیانت می‌کنند.

·         نیروهای مسلح و سایرنیروهای مردمی در دفاع مقدس تنها به دنبال آزادی سرزمین خود نبودند، بلکه به دنبال دفع یک بلا و جرثومه از دامن ملت‌ها بودند. امروز هم نیروهای مسلح و ملت ما پشتیبان عدالت در همه جای عالم است راه روشن است و به فضل الهی آینده از آن ملت‌ها ، عدالت و عشق و محبت است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.