رییس اتحادیه مشاوران املاک در پاسخ به خوانندگان خبرآنلاین: مشاورین املاک متخلف لغو مجوز می شوند

برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: مرجع رسیدگی به شکایات مردمی از کارشناسان املاک چه نهادی است؟!کارشناسان املاک که در هر شهری برای املاک مردم قیمت گذاری می کنند متاسفانه در برخی مواقع با برخی بنگاه دارانی که از مراجعه مالک به کارشناس را می دانند تبانی کرده و با درج قیمتی بسیار پایین تر از نرخ روز باعث تضییع حق و ضرر مالکی می شود که برای مبلغ حاصل از فروش سرمایه خود برنامه ها دارد. در حقیقت این امر باعث سودبردن عده ای مشتری بورسی می شود که زیر قیمت ملکی را اینچنین خریداری می کنند و به قیمتی بالاتر که باز با کمک کارشناسانی اینچنین است سود می کنند.مرجع رسیدگی به تخلفات فاحش این قشرکدام نهاد و یا صنف است؟!
این درحالی است که مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک، با اشاره بر اینکه ما کارشناس نیستیم بلکه قیمت ما را مالکین تعیین می کنند، متذکرشد: اگر به هر نحوی شخصی با وجود مستنداتی مدعی تخلف مشاورین املاک در هر نقطه کشور باشد قطعا اتحادیه امادگی لازم را برای بررسی جدی مساله اعلام میکند.
به گفته وی، دراینصورت ما بازرسین خود را به آن منطقه اعزام میکنیم و در صورت صحت مساله تا ابطال مجوز آن مشاور املاک پیش خواهیم رفت.
خسروی در عین حال صحت چنین چیزی را غیر ممکن دانست و تاکید کرد: ما تا کنون گزارشی از چنین مساله ای نداشتیم اما اگر چنین چیزی با استناداتی ثابت می شود ما و قوه قضاییه آن را پیگیری خواهیم کرد.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.