رییس جامعه خیرین مدرسه ساز : ۵۵۰ شهرستان کشور حاوی مجمع خیرین مدرسه‌ساز است

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

6-813.jpg

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کل کشور گفت: اعتقاد دارم که مردم در انجام کارهای خیر از جمله ساختن مدرسه از دولت پیشی گرفته‌اند.

به گزارش تفسیری خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا حافظی در ششمین اجلاس روسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان‌های سراسر کشور که در استان اصفهان برگزار می شد، اظهارکرد: این حرکت خودجوش مردمی در شانزدهیمن سالگرد افتتاح خود قرار گرفته است و توانسته امروز ۴۰۰ هزار عضو داشته و تا سال‌های آینده ۱۲ میلیون عضو خواهد داشت این درحالی است که پیش از انقلاب فقط تعداد اندکی خیر مدرسه‌ساز در کشور وجود داشت.

وی با اشاره iبه اینکه مردم ایران راه سربلندی را iبه درستی پیدا کرده‌اند، گفت: هم‌اکنون ۵۵۰ شهرستان کشور حاوی مجمع خیرین می باشند که همه آنها از مثلثی پیروی می‌کنند که یک ضلع آن را وزیر آموزش و پرورش و ضلع دیگر را معاون عمرانی وزیر و ضلع آخر را خیرین تشکیل می‌دهند.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کل کشور با بیان اینکه اگر بین مسئولان اجرایی کشور و استان‌ها تعاون وجود نداشته باشد موفقیت در هیچ‌ زمینه رخ نمی‌دهد، افزود: اعتقاد دارم که مردم در انجام کارهای خیر از جمله ساختن مدرسه از دولت پیشی گرفته‌اند و بیشتر در کارهای خیر مشارکت می‌کنند.

حافظی خاطر نشان کرد: ما در جامعه خیرین می‌خواهیم ایده‌ها را مطرح کنیم چرا که اعتقاد داریم آموزش و پرورش سکوی پرش و پیشرفت است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.