رییس دانشگاه پیام نور لرستان خبرداد:تعطیلی پروژه‌های عمرانی در صورت عدم تخصیص بودجه

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

رییس دانشگاه پیام نور لرستان با بیان اینکه در حال حاضر بودجه پروژه‌های عمرانی این دانشگاه از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه تامین می‌شود، گفت: اگر وضع به همین منوال ادامه یابد و ۷٫۵ میلیارد تومان اعتبارات تملک حاویی این دانشگاه اختصاص نیابد، مجبوریم پروژه‌ها را تعطیل کنیم.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، دکتر علیزاده با بیان اینکه در حال حاظر ۲۰ پروژه عمرانی در ۳۲ هزار متر مربع دانشگاه پیام نور لرستان در دست احداث است، گفت: در حال حاضر، پروژه‌های عمرانی دانشگاه پیام نور لرستان از محل درآمدهای اختصاصی این دانشگاه در دست ساخت است.

وی اعتبارات عمرانی دانشگاه پیام نور لرستان در سال ۹۱ را ۹ میلیارد تومان اعلام نمود و افزود: از ابتدای سال تاکنون، ۴٫۵ میلیارد تومان وصولی از محل اعتبارات سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور داشته‌ایم، اما تاکنون از محل بودجه‌های تملک حاویی که ۷٫۵ میلیارد تومان است، اعتباری دریافت نکرده‌ایم؛ با این وجود، هیچ پروژه‌ای را به سبب بودجه تعطیل نکرده‌ایم، اما اگر وضع به همین منوال ادامه پیدا کند مجبوریم که پروژه‌ها را تعطیل کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: با استانداری لرستان رایزنی نموده‌ایم، اما آنها هم به سبب عدم دریافت بودجه‌های تملک حاویی استان نمی‌توانند ۷٫۵ میلیارد تومان بودجه تملک حاویی دانشگاه پیام نور استان را پرداخت نمایند؛ اما ابراز امیدواری نموده‌اند که در نیمه دوم سال این اعتبار را به دانشگاه اختصاص دهند.

علیزاده ادامه داد: در حالی که اعتبارات اختصاصی دانشگاه پیام نور در سال ۹۱ به این دانشگاه، ۱٫۵ میلیارد تومان تعیین شده بود؛ اما تا کنون ۴٫۵ میلیارد تومان دریافت نموده‌ایم؛ اگر از محل اعتبارات تملک حاویی نیز چهار میلیارد تومان اختصاص یابد مشکلات حل می‌شود.

وی خواستار تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به دانشگاه پیام نور لرستان در مسافرت دوم هیئت دولت به لرستان توسط استانداری شد.

رییس دانشگاه پیام نور لرستان با بیان اینکه پنج پردیس دانشگاهی در شهرهای مختلف استان در دست ساخت است، خاطرنشان نمود: اعتبارات عمرانی را به سمت احداث پردیس‌ها سوق داده‌ایم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.