رییس سازمان اطلاعات سپاه: دمشق تاوان مقابله با اسراییل را می‌دهد/امروز خط مقاومت در سوریه است

حجت‌الاسلام طائب گفت: امروز سوریه به نیابت از مجموعه منتقدین در خط مبارزه با اسرائیل مقاومت می‌کند و همه ما وظیفه داریم سوریه را حمایت و نگذاریم خط مقاومت شکسته شود.
حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره حمایت از خط مقاومت فلسطین، سوریه و لبنان اظهار داشت: امروز خط مقاومت در سوریه است و سوریه تاوان چندین سال مقاومت دربرابر رژیم صهیونیستی از طرف جمیع امت اسلامی را پس می‌دهد.
رئیس سازمان اطلاعات سپاه با تأکید بر اینکه آمریکا با تمام متحدانش و ارتجاع منطقه دست به دست هم داده و اینچنین در برابر سوریه صف آرایی کرده‌اند، افزود: این نشان می‌دهد که در سوریه یک واقعیت وجود دارد و آن اینکه کشورهای منطقه سال‌ها است اسرائیل را دیده‌اند ولی به جای اینکه با این رژیم غاصب مقابله کنند امروز با خط مقاومت که سوریه است مبارزه می‌کنند و اکنون بهترین فرصت پدید آمده تا حقایق روشن شود.
وی با بیان اینکه امروز چشم‌های نابینا هم می‌توانند شعارهای ظاهری و باطن بسیار پست حکام منطقه را مشاهده کنند، گفت: امروز سوریه به نیابت از مجموعه دشمنان رژیم صهیونیستی در خط مبارزه و مقاومت ایستاده و همه ما وظیفه داریم سوریه را حمایت و نگذاریم خط مقاومت شکسته شود.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.