رییس سازمان IT: سازمان ما یکی از مجموعه های مطرح کشور است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

امروزه و به واسطه تلاشهایی که طی چند سال قبل، از سوی تمامی مدیران و کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات ایران صورت گرفته،‌این سازمان به یکی از سازمان های مطرح در سطح کشور تبدیل شده است.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهندس علی حکیم جوادی در مراسم تقدیر از مهندس مهدیون ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طی سالهای قبل شاهد بودیم که بعضی تلاش ها در جهت تضعیف جایگاه شرکت فناوری اطلاعات صورت گرفت تا جایی که تعدادی از اظهارنظرها مبنی بر انحلال این شرکت نیز مطرح شد.
 
وی افزود: در آن مقطع سخت،‌تلاش مهندس مهدیون و دیگر مدیران و کارشناسان این مجموعه سبب شد تا این مشکل برطرف شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اثرات این تلاش ها این است که در حال حاضر سازمان فناوری اطلاعات ایران، به یکی از سازمان های پیشرو، تاثیر گذار و مطرح در سطح کشور تبدیل شده است.
علی حکیم جوادی با اشاره به طرح ها و برنامه هایی که در حال پیگیری است تصریح کرد: امروزه مسیر مشخصی برای سازمان فناوری اطلاعات ایران تعریف شده که در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به ایجاد شبکه ملی اطلاعات در کشور گفت: به واسطه همکاری نزدیک میان سازمان فناوری اطلاعات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت شاهد ایجاد و گسترش این شبکه هستیم.
این گزارش حاکی است، مهندس سعید مهدیون نیز در این مراسم ضمن تشکر از مدیران و کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات کشور با بیان این مطلب که شبکه ملی اطلاعات زندگی آینده مردم کشورمان محسوب می گردد تاکید کرد: طی سالهای قبل تلاش های زیدی در مجموعه شرکت فناوری اطلاعات سابق و سازمان فناوری اطلاعات فعلی صورت گرفت.
وی ادامه داد: ایجاد شبکه ارتباط داده ها و شناسایی آن در سطح کشور یکی از این کارهای بزرگ محسوب می گردد که امروزه شاهد استفاده از همین شبکه با افزایش ظرفیت های ایجاد شده هستیم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.