رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس : امروز حمایت از سوریه ، حمایت از فلسطین است

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، ‘علاء الدین بروجردی’ با صدور بیانیه ای در مدینه منوره، گفت: امروز تروریسم دولتی به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی، خطرناکترین شکل تروریسم است که امنیت منطقه و جهان را مورد تهدید قرار داده است .

وی گفت: برخلاف همه ی تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی، سوریه توانسته است به عنوان محور مقاومت فلسطین در برابر همه ی توطئه ها مقاومت نماید ، و امروز حمایت از سوریه ، حمایت از مقاومت فلسطین است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین قاطعیت روسیه و چین را در حمایت از این محور ستود و گفت :امروز آمریکا باید درک کند که دوران زیاده خواهی ظالمانه سپری و جهان عملا وارد مرحله چند قطبی شده است.

انفجار بمب روز چهارشنبه در دمشق ده ها کشته و مجروج برجای گذاشت.

وی درباره کشتار مسلمانان میانمار گفت : عدم عکس العمل جدی شورای امنیت سازمان ملل و سازمان کنفرانس اسلامی (دربرابر فاجعه میانمار) به هیچ روی قابل قبول و پذیرش نیست.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به ‘مدعیان حقوق بشر بویژه کشورهای غربی ‘ اظهار داشت: سکوت مدعیان حقوق بشری در این فاجعه انسانی تاسف بار، محکوم است.

وی در پایان از دبیرکل سازمان ملل و نیز سازمان کنفرانس اسلامی خواستار اقدام سریع برای جلوگیری از ادامه جنایت های جاری در میانمار نسبت به مسلمان ها شد.

اجتمام*۱۴۲۹ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۹۱۷۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.