زاویه دید اکثر عکاسان متفاوت است

۳۰م دیماه ،

نگاه جستجو گرانه عکاسان در جشنواره عکس طبیعت جذاب بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی نور محمدی مدرس عکاسی و تصویر برداری دفتر ایلام انجمن سبنمای جوانان ایران در گفت وگو با ستاد خبری جشنواره ملی عکس ایران در باره ارزیابیش از جشنواره امسال گفت : طبیعت بهترین آموزگار انسان است . همراه بودن یک دوربین عکاسی در طبیعت سبب می شود انسان درس های طبیعت را برای همیشه ثبت و ضبط کند . انسان زمانی که به طبیعت می رود حس کنجکاوی و جستجوگریش شکوفا می شود .دوربین عکاسی می تواند خیلی از رازهای طبیعت را بر ملا کند به شرط آنکه نگاهی تیز بین وجستجوگر پشت دوربین قرار گیرد .نگاه جستجوگرانه و پرمعنای پذیرفته شدگان در بخش مسابقه دومین جشنواره ملی عکس ایران  برای  من کلاس پر باری از زیبایی های بی بدیل طبیعت ایران است .
وی در ادامه تصریح کرد : برگزاری جشنواره و درایت عکاسان خوب سرزمینمان در ثبت زیبایی های این طبیعت چهار فصل نقطه عطفی است در عکاسی زیبای طبیعت ایران .
این مدرس عکاسی با اشاره به ویژگی های عکاسهای جشنواره عنوان کرد : زاویه دید اغلب عکاسان متفاوت و جذاب بود و زوایای جدیدی از طبیعت ایران در این عکسها ثبت شده وکاردربندی های زیبا و کمپوزیسیون های حرفه ای دراغلب عکسها وجود داشت .
دومین جشنواره ملی عکس ایران توسط انجمن سینمای جوانان ایران از ۲۴ دی ماه کار خود را آغاز کرده که نمایشگاه تا ۷ بهمن ماه در موسسه فرهنگی و هنری صبا برپا خواهد بود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.