زرینچه:‌ شکست مقابل پرسپولیس را فراموش کردیم/مظلومی اسطوره بود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۴/آذر/ – ۱۱:۴۰ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در حاشیه مراسم بزرگداشت زنده یاد مظلومی

خبرگزاری : مربی تیم فوتبال استقلال از فراموش کردن باخت این تیم توسط بازیکنان و کادر فنی آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری، جواد زرینچه در حاشیه مراسم بزرگداشت زنده یاد غلامحسین مظلومی خاطرنشان کرد:‌مظلومی یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال بود و از زحماتی که وی برای این تیم و باشگاه انجام داد نمی‌توان به آسانی عبور کرد.

وی ادامه داد:‌ مظلومی متعلق به فوتبال ایران بود و حضور وی تنها به استقلال خلاصه نمی‌شد، او سال‌های زیادی با پیراهن استقلال به میدان رفت و البته افتخارات زیادی را نیز برای فوتبال ملی کسب کرد.

وی درباره شکست تیم استقلال مقابل پرسپولیس گفت:‌ فوتبال همین است، یک تیم پیروز میدان می‌شود و دیگری باید با باخت زمین بازی را ترک کند و در دربی اخیر نیز ما شاهد این اتفاق بودیم.

زرینچه تاکید کرد: تمام تلاش ما این بود که در بازی با پرسپولیس بتوانیم پیروزی را از آن خود کنیم اما در نهایت حریف توانست در نیمه دوم با استفاده فرصت‌هایش گل‌های برتری را وارد دروازه ‌ما کند.

وی اظهارکرد:‌ در بازی با پرسپولیس روز خوبی را نداشتیم. هرچند که اعتقاد دارم استقلال در این دیدار تیم برتر میدان بود، فوتبال روی بد خود را در مقابل حریف به ما نشان داد.

مربی استقلال عنوان کرد: بازیکنان و کادر فنی استقلال شکست در دیدار با پرسپولیس را فراموش کردند و ما اکنون تنها به دیدار مقابل تیم ذوب آهن در جام حذفی فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.