زغال قلیان جنایتی تلخ را رغم زد

۰۹ام بهمن ،

صاحب یک قهوه خانه که در جریان درگیری بر سر قلیان مرتکب قتل شده بود صبح امروز در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداخت

ممتازنیوز: در این پرونده حمیدرضا ۲۶ ساله متهم است ۲۹ شهریور سال ۸۹ در جریان یک درگیری در یافت آباد پسر جوانی به نام علی را به قتل رسانده است. درجلسه محاکمه متهم که صبح امروز در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: متهم که دارای سابقه کیفری می باشد در جریان درگیری در مقابل یک قهوه خانه که متعلق به خودش بوده است، دست به این جنایت زده است حال با توجه به اعترافات متهم به قتل بازسازی صحنه جرم و گزارش پزشکی قانونی تقاضای کیفر قانونی را دارم.

سپس اولیای دم با حضور در جایگاه اظهار داشتند: فعلا برای متهم تقاضای قصاص داریم تا در آینده در این خصوص تصمیم نهایی خود را بگیرم.

قاضی همت یار رئیس شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری با تفهیم اتهام به حمید رضا از او خواست به دفاع از خود بپردازد. متهم نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه با قبول اتهاماتش گفت: من آبروی خانواده ام را برده ام و به خاطر این جنایت نمی توانم در صورت مادرم و اولیای دم نگاه کنم. اگر مقتول یک بار جان سپرد من روزی صد بار می میرم و زنده می شوم. درگیری ما به طور ناخواسته رخ داد و من هیچ وقت نمی خواستم مقتول را بکشم. با کلی دردسر یک قهوه خانه در شهرک ولیعصر راه اندازی کرده بودم. روز اتفاق یکی از دوستان مقتول به قهوه خانه آمد و فحاشی کرد من هم او را خارج انداختم. حوالی غروب مقتول و دوستش دوباره به قهوه خانه بازگشتند و بر سر این موضوع با یکدیگر درگیر شدیم.

وی ادامه داد: در جریان درگیری من برای دفاع از خود چاقویی برداشتم که ناگهان مقتول خود را به طرف من پرت کرد و ناخواسته چاقو در سینه اش فرو رفت. بعد هم علی را به بیمارستان بردم که متوجه شدم به خاطر شدت خونریزی جان سپرده است. اگر دوست مقتول به خاطر نامناسب بودن زغال قلیان فحاشی نمی کرد هیچ وقت این جنایت رخ نمی داد.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدورحکم وارد شور شدند

مهر


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.