زلاتان: جرارد فراتر از فوتبال انگلیس است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

  تیم های ملی انگلیس و سوئد امروز دیداری دوستانه با یکدیگر دارند و پس از این بازی، جرارد iبه باشگاه صدتایی های انگلیس خواهد پیوست.

به گزارش تفسیری ایرنا و iبه نقل از دیلی میل، زلاتان درباره جرارد گفت: فکر می کنم بازیکنان انگلیس قلب بزرگی دارند, همیشه برای تیم خود می جنگند ولی برای من استیون جرارد بیشتردر حد یک بازیکن بین المللی است. مهارت های او فراتر از یک بازیکن معمولی است.

وی افزود: جرارد می تواند در باشگاهی بزرگ و بین المللی خارج از لیگ برتر انگلیس بازی کند. در دورانی که مصدوم نبوده، همیشه در سطحی بالا بازی کرده است. یک هم تیمی بسیار خوب است و همیشه دو برابر حد معمول تلاش می کند. مبارزی خوب با مهارت هایی خوب و قدرت بازی خوب با توپ است.

استیون جرارد با شنیدن این توصیف های زلاتان خندید و گفت: من یک هوادار پروپاقرص زلاتان iبه عنوان یک بازیکن هستم ولی iبه توصیه هایش عمل نمی کنم.

جرارد اضافه کرد: من در لیورپول خوشحالم و iبه نظر من لیورپول یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است که تاکنون پنج بار قهرمان جام های اروپایی شده است.با این حال از اظهارنظر او سپاسگزارم.

وی گفت ماجراهای او با تیم ملی انگلیس فراز و فرودهایی داشته است و افزود: نمی توانم تا رسیدن وقت بازی صبر کنم. هیجان زده و کمی هم عصبی هستم .

شرکت آدیداس برای بازی امروز تیم ملی انگلیس و سوئد یک جفت کفش iبه جرارد هدیه داده که روی آن نوشته شده است: سوئد در مقابل انگلیس، ۱۰۰ بازی ملی. در زیر آن هم تاریخ دقیق بازی قید شده است.

در حال حاضر فقط پنج بازیکن انگلیسی می باشند که تعداد بازی های ملیشان بیش از جرارد است. پیترشیلتون با ۱۲۵، دیوید بکام ۱۱۵، بابی مور ۱۰۸ و بابی چارلتون با ۱۰۵ بازی ملی در صدر فهرست صدتایی های تیم ملی انگلیس می باشند.

شکستن رکورد بکام باید هدف بعدی جرارد باشد.

او دراین باره گفت:نمی دانم می توانم این کار را بکنم یا نه. iبه هر حال باید صبر کنیم و ببینیم. دیوید برای من یک اسطوره است. نگاه من همیشه iبه او بوده است و از بازی در کنارش لذت می بردم.

جرارد افزود: نمی گویم برایم شکستن رکورد دیوید مهم نیست ولی می خواهم همراه با این تیم iبه رقابت های بزرگ بروم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.