زلزله زدگان بشاگرد گرفتار سیل شدند/خسارت ۱۰ میلیارد ریالی به تاسیسات شهر گوهران

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/شهردار شهر گوهران در بشاگرد گفت: بارندگی شدید عصر روز یکشنبه سبب ورود سیل به چادرهای زلزله زدگان شد و به لوازم خانگی مردم خسارت وارد کرد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) بارش شدید باران همراه با رعد وبرق و باد شدید عصر روز قبل در شهر گوهران شهرستان بشاگرد از یک سو سبب خوشحالی اهالی این شهر شد و از طرفی دیگر سببات رعب وحشت آنان را در پی داشت.

شهردار گوهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این باران سبب آبگرفتگی معابر عمومی، ورود سیل به چادرهای زلزله زدگان و بدنبال آن طمع سیل شدن لوازم  زندگی مردم را در پی داشت.

حجت الاسلام عباس ساربانی عنوان کرد: بارندگی روز قبل بخش اعظمی از زمین های تسطیح شده شهرداری را تخیرب کرد.

حجت الاسلام ساربانی میزان خسارات وارده به این شهر را ده میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این بارندگی سبب طغیان رودخانه های کاهکن، پاهتک نیز شد.

دستگاه باران سنج بخشداری گوهران میزان این بارندگی را ۵۰ میلی متر نشان می دهد. بارندگی نیز در روستای پاهتک نیز خسارات فراوانی بر جا گذاشت.

همچنین معاون فرماندار شهرستان بشاگرد به خبرنگاران گفت: این بارندگی به تاسیسات شهری خسارت زدوقطعی یک ساعته برق به همراه داشت.

کریمی تخمین زد: این بارندگی تاکنون دستکم بیش از ۱۰میلیاردریال خسارت داشت.

بر اساس اعلام مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان هوای هرمزگان اکنون نیمه ابری همراه با وزش باد ،در دریای عمان وتنگه هرمز با وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار پیش بینی می گردد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.