زمان آغاز تبلیغات رسمی کاندیداها

۲۸اردیبهشت،

سید صولت مرتضوی دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: بعد از اعلام اسامی اشخاص تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور و پس از آن اعلام این اسامی از سوی وزارت کشور، تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آغاز خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: فعالیت های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری رسماً از تاریخ اعلام اسامی آنان بوسیله وزارت کشور آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی خاتمه می‌پذیرد.

در سومین جلسه هیأت اجرایی مرکزی انتخابات که به صورت فوق العاده و با حضور رییس هیأت اجرای مرکزی انتخابات و اعضای این هیأت در وزارت کشور برگزار شد، شیوه نامه تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این هیأت به تصویب رسید.

مصطفی محمد نجار ؛ وزیر کشور و رییس هیأت اجرایی مرکزی انتخابات پس از سومین جلسه این هیأت اظهار کرد:در این جلسه شیوه نامه و دستورالعمل تبلیغات نامزدها که مربوط به موضوع محتوای برنامه های تهیه شده در صدا و سیما و سایر امکانات عمومی برای نامزدهاست به تصویب رسید.

وزیر کشور گفت: بخشی از این شیوه نامه مربوط به امکانات دولتی است که باید به شکل عادلانه و برابر در اختیار نامزدهای ریاست جمهوری قرار بگیرد که مفاد و بخشی از اصلاحات این شیوه نامه پس از بررسی در جلسه هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تصویب شد.

وی از داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری خواست پیش از زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی از هر کاری که شائبه تبلیغات دارد بپرهیزند و در زمان قانونی، به نحو احسن فعالیت تبلیغاتی کنند تا مردم بتوانند مقایسه و انتخاب کنند به ویژه آن که تبلیغات برای ارتقای شور انتخاباتی لازم است.

وی گفت: پس از آن که نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان را از شورای نگهبان دریافت کنیم نتایج را برای آگاهی داوطلبان منتشر می کنیم و پس از این مرحله، تبلیغات نامزدها آغاز می گردد.

مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.