زمان آغاز توزیع کارت کنکوری‌های ۹۲

۲۵خردادماه،

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری کنکور ۹۲ در طی روزهای ششم، هفتم و هشتم تیرماه، از آغاز توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه دوم تیر ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین توکلی با اشاره به ثبت‌نام یک میلیون و ۸۳ هزار و ۵۷۱ داوطلب در کنکور ۹۲، گفت: از این تعداد ۶۴۳ هزار و ۸۵۲ داوطلب زن و ۴۳۹ هزار و ۷۱۹ داوطلب مرد می باشند.

وی افزود: بر این اساس ۵۹٫۴۲ درصد داوطلبان را زنان و ۴۰٫۵۸ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند.

توکلی با اشاره به امکان ثبت‌نام داوطلبان علاقمند به شرکت در رشته محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد، گفت: با احتساب این تعداد داوطلب، تعداد داوطلبان کنکور امسال نسبت به سال قبل ۱۷ هزار و ۲۹۷ نفر افزایش داشته است.

آغاز توریع کارت آزمون از دوم تیر ماه

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به صدور یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۴۴۴ کارت ورود به جلسه آزمون، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون در طی روزهای دوم تا پنجم تیرماه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه کنکور ۹۲ در گروه‌های آزمایشی پنجگانه در یک مرحله برگزار می‌شود، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند در یک روز به سوالات عمومی و اختصاصی پاسخ دهند.

زمانبندی برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی مختلف

توکلی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری ۹۲ در طی روزهای ششم، هفتم و هشتم تیرماه در حوزه‌های امتحانی ۳۵۸ شهرستان کشور گفت: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی در صبح روز پنجشنبه و آزمون گروه آزمایشی هنر در بعد از ظهر روز پنجشنبه ششم، علوم تجربی در صبح روز جمعه و زبان‌های خارجی در بعد از ظهر روز جمعه هفتم و علوم انسانی در صبح روز شنبه هشتم برگزار می‌شود.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.