زمان اتصال فیبر نوری به منازل

۱۹خردادماه،

به گزارش مشرق به نقل از مهر، حسن رضوانی با بیان اینکه پیاده‌سازی شبکه فیبرنوری منازل تا پایان مرداد سال جاری در مشهد و تهران عملیاتی می‌شود، اظهار داشت: با ایجاد شبکه دسترسی از طریق فیبرنوری، ظرفیت دسترسی کاربران نهائی به اینترنت در کشور افزایش یافته و کاربران از طریق این شبکه می‌توانند دسترسی مناسبی به شبکه ملی اطلاعات داشته باشند.

رضوانی با بیان اینکه اپراتور ایرانیان نت پیاده‌سازی شبکه فیبرنوری در کشور را آغاز کرده افزود: در فاز اول هفت شهر تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، کرج و قم به شبکه فیبرنوری مجهز می‌شوند.

وی با تاکید بر نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – رگولاتوری – بر فعالیت اپراتور ایجاد و بهره برداری از شبکه فیبرنوری اظهار داشت: رگولاتوری بر فعالیت اپراتور ایجاد و بهره‌برداری از شبکه‌های انتقال داده نوری و دسترسی کاربران با استفاده از فیبرنوری (FTTx) نظارت می‌کند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: پروانه شرکت ایرانیان نت به عنوان مجری ایجاد و بهره‌برداری از شبکه‌های انتقال داده نوری و دسترسی کاربران با استفاده از فیبرنوری (FTTx) از دی ماه سال قبل لازم‌الاجرا شده و این شرکت برای پیاده‌سازی و بهره‌برداری شبکه فیبرنوری ۱۸ماه فرصت دارد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.