زمان بازی تکراری چلسی و منچستر در جام حذفی

۲۳م اسفند ،

اتحادیه فوتبال انگلیس با انتشار یافتن بیانیه‌ای اعلام کرد دیدار تکراری دو تیم چلسی و منچستریونایتد در جام حذفی انگلیس ۱۲ فروردین برگزار خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز، تسنیم به نقل از رویترز نوشت: اتحادیه فوتبال انگلیس امروز (چهارشنبه) با انتشار یافتن بیانیه‌ای اعلام کرد بازی تکراری چلسی – منچستریونایتد در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در تاریخ یکم آوریل ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ) در ورزشگاه استمفوردبریج لندن برگزار خواهد شد.

این دیدار عصر دوشنبه ساعت ۱۶ به وقت تهران برگزار خواهد شد. برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی می‌رود. یکشنبه قبل دیدار رفت دو تیم در حالی در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت که چلسی موفق شد دو گل اختلاف خود را جبران کند و حتی در لحظات پایانی می‌توانست کار شیاطین سرخ را یکسره کند.

بازی آبی‌پوشان لندنی در مقابل تیم ساوتهمپتون در لیگ برتر نیز به همین سبب از تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ) به ۳۰ مارس (۱۰ فروردین ) تغییر کرد. شاگردان رافائل بنیتس که در لیگ اروپا نیز حضور دارند باید سه روز پس از دیدار با شیاطین سرخ  در تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین ) در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف تیم استوابخارست رومانی بروند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.