زمان مناسب اکران “تلفن همراه رئیس جمهور” در دولت دهم بود

علی عطشانی در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: جریان واگذاری این فیلم به دولت را من هم شنیده ام. پیش از این علیرضا سجادپور هم عنوان کرده است که این فیلم بهتر است در نیمه دوم سال اکران شود.

وی افزود:هر فیلمسازی علاقه دارد فیلمش به جز گیشه خوب توسط مخاطب دیده شود و به اکران در آید. “تلفن همراه رئیس جمهور” یک فیلم انتقادی است و بهتر است با توجه به موضوعی که دراد در همین فضا و در دولت دهم اکران شود. اگر این زمان را از دست دهد دیگر اکران آن فایده ای ندارد.

عطشانی ادامه داد:اگر فیلم به دولت واگذار شود معلوم نیست چه زمانی اکران شود. اما به هر حال مالک فیلم تهیه کننده است و درباره وضعیت آن تصمیم گیری می کند.

وی همچنین درباره فیلم جدید خود گفت: قرار است فیلم “شیطان شلوار لی می پوشد” را به تهیه کنندگی حمید اعتباریان بسازم. فیلمنامه هم متعلق به پیمان عباسی است و هفته آینده برای گرفتن پروانه ساخت اقدام می کنیم.

وی افزود: اواخر شهریور ماه پیش تولید را آغاز می کنیم و مهرماه کلید می زنیم. فیلم طنز در فضایی انتزاعی است. نوع سوژه آن با “دموکراسی تو روز روشن” متفاوت است. اما مانند همان فیلم فضایی انتزاعی دارد. با رضا عطاران برای حضور در این فیلم مذاکره کردیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.