زمستان هم قیمت را به خواب نبرد

۲۷م دیماه ،

محمد دامادی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به اینکه بعید به نظر می رسد بازار خرید و فروش مسکن در خواب زمستانی فرو برود اظهار داشت: به طور قطع قیمت اجاره بها تا پایان امسال کاهش نخواهد یافت و روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موجران به شکل سلیقه ای اجاره بهای مسکن را افزایش می دهند، عنوان کرد: در بسیاری از موارد مستاجران برای اینکه تبعات ناشی از اسباب کشی را متحمل نشوند، افزایش قیمت مورد نظر موجران را می پذیرند.

وی در ادامه افزود: تا زمانی که در مورد وضعیت مسکن کارشناسی دقیقی انجام نشود طرح هایی مانند مسکن مهر و مسکن ویژه نمی تواند تاثیر مثبتی در بازار برجا بگذارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: دولت طرح مسکن مهر را به صورت مقطعی راه اندازی کرد اما این موضوع باید بازنگری شود که آیا طرح مذکور توانست مشکل اشخاصی که نیازمند مسکن می باشند را رفع کند؟

وی گفت: مسکن مهر طرح پسندیده ای است اما به رغم اجرای آن هنوز قشر عظیمی از جامعه از نعمت مسکن بی بهره بوده و مستاجران با افزایش روزافزون اجاره بهای مسکن مواجه می باشند.

دامادی با بیان اینکه سیاست های دولت در مقوله مسکن پاسخگوی نیاز جامعه نیست، اضافه کرد: مسئولان باید در ابتدا مشکل اصلی در بازار مسکن را بیابند و سپس سیاست گذاری مناسبی در این زمینه انجام دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن مشکل بی خانه ها را حل نمی کند، گفت: نباید انتظار داشته باشیم که با ارائه وام های ۲۵ یا ۳۰ میلیون تومانی اشخاص فاقد مسکن خانه دار شوند زیرا وام هایی با این مبالغ حتی در حد کمک هزینه نیز محسوب نمی شود.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.