زمینه همکاری فارغ‏ التحصیلان با صنعت را هموار ساخته ایم

۳۰اردیبهشت،

دبیر همایش فارغ التحصیلان دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت:

همایش فارغ التحصیلان دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت با هدف عضو‏گیری هیئت امنا کانون فارغ التحصیلان و همکاری با آنان در زمینه‏ های متنوع وپروژه های مشترک بین دانشگاه و صنعت می باشد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران دکترعلی عبدالعالی، عضو هیات علمی دانشکده مندسی برق دانشگاه علم و صنعت گفت: همایش فارغ التحصیلان دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت دانشگاه علم و صنعت با هدف عضو‏گیری هیئت امنا کانون فارغ التحصیلان این دانشکده برگزار می‏ شود.
 
وی افزود: از اهداف دیگر این همایش همکاری با فارغ التحصیلان این دانشکده در زمینه های متنوع و پروژه‏های مشترک بین دانشگاه و صنعت می‏باشد.
 
عبدالعالی با بیان اینکه فارغ التحصیلان بسیاری از این دانشکده در صنعت مشغول به کار شده اند و انتقال تجربیاتشان به دانشجویان قطعاً مفید خواهد بودو اظهار کرد: دانشکده نشست های بسیاری با فارغ‏ التحصیلان مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت که در صنعت مشغول به کار شده اند و حضور موفقی نیز داشته اند، با حضور دانشجویان برگزار کرده است که این فارغ التحصیلان علاوه بر انتقال تجربیاتشان به قشر دانشجو، انگیزه ای نیز برای ادامه تحصیل حتی بعد از سالها نیز گرفته اندو تحصیلات خود را در مقاطع بالاتر ادامه داده اند.
 
وی در خصوص اشتغال دانشجویان و به ویژه فارغ التحصیلان رشته مهندسی برق در صنعت گفت: بنا به گزارش یکی از دانشگاه های شناخته شده کشور بیش از ۸۵ درصد از دانشجویانش پس از فارغ التحصیلی از کشور خارج می‏شوند اما در دانشجویان علم و صنعت پس از فارغ‏ التحصیلی با قدرت و قوت در کشور و در صنعت مشغول به کار و فعالیت می‏شوند.
 
عبدالعالی محور برگزاری این همایش را تقدیر و تشکر از کارمند زحمت کش این دانشکده که هم اکنون در بستر بیماری  است عنوان کرد و خاطر نشان کرد: انعقاد پارک کانون مهندسی برق در ۳۰ اردیبهشت ۹۲ که خیل عظیمی از دانشجویان عضو این پارک می باشند و در آینده نیز از محاسن و نتایج درخت پارک استفاده خواهند کرد و ایجاد خانواده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت از دیگر اهداف دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت است. /ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.