زمین خوردن جزئی از راه رفتن است

حجت الاسلام علی سرلک کارشناس رادیو و تلویزیون به خبرنگار مهر گفت: به خاطر برنامه های فراوانی از جمله “اینجا شب نیست، معمولی نیست” و… که در رادیو جوان داشته ام خودم را جزئی از خانواده رادیو جوان می دانم  و مردم هم تا حد زیادی من را با رادیو جوان به یاد می آورند.

وی در ارتباط با جشنواره جوانه گفت: یک اصل کلی در فعالیت آماتورها وجود دارد و آن این است که آماتورها برای حرفه ای شدن باید بدانند زمین خوردن هم جزئی از راه رفتن است و شکست خوردن هم جزئی از پیروزی است. بنابراین نباید اعتنایی به اینکه در آینده چه اتفاقی می افتد نداشته باشند.

این کارشناس برنامه های معارف رادیو تلاش را لازمه موفقیت عنوان کرد و افزود: پشتکار، پشتکار و پشتکار سه عامل موفقیت هستند. تلاش عامل مهمی برای موفقیت است و به نظر من افراد به اندازه ای که کارهای سخت انجام می دهند مهم می شوند. جوانان اقتضائات خاص خود را دارند. فطرت حقیقت طلب، زلال و خیرخواهی دارند و باید احساس کنند و متوجه شوند که آنها را درک می کنی در این صورت می توان با آنان در یک ارتباط دوسویه قرار گرفت. البته شاید به دلیل سن و سالی که دارم و نزدیک به سن آنها هستم می توانم با آنان ارتباط برقرار کنم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر به آنچه که می گویید معتقد هستید؟گفت: اصولا اگر به چیزی اعتقاد نداشته باشم آن را بیان نمی کنم. خوشبختانه درهمین برنامه های معارفی حرف هایی گفته شده که باعث ایجاد نگاه نو در افراد شده است چه در برنامه هایی که خودم داشته ام و چه در برنامه هایی که دیگر دوستان داشته اند بسیار شاهد تحولات راهبردی و کاربردی در زندگی مخاطبان بوده ام بدون تردید برکت، شور، نور و حرکت را در آثار و نتایج برنامه های رسانه ای دیده ام.

این کارشناس رادیو و تلویزیون  در پایان گفت: من عاشق طلبگی هستم و اگر یک بار دیگر به دنیا بیایم حتما همین راه را ادامه خواهم داد و حتی بارها دعا کرده ام که پسرم هم در همین وادی وارد شود. این کار سختی دارد اما تلخی ندارد ادامه راه پیامبران است و به نظر من طلبگی جذاب ترین کار دنیاست.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.