زندانیان بی‌سواد کهگیلویه و بویراحمد باسواد می‌شوند

۲۹ آبان ،

با اجرای تفاهم نامه همکاری بین آموزش وپرورش و اداره کل زندان‌ها واقدامات تأمینی و تربیتی بی‌سوادان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد باسواد می‌شوند.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه کهگیلویه و بویراحمد، محبی مدیر کل زندان‌ها واقدامات تأمینی وتربیتی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: این اداره باتمام امکانات و بسیج همه جانبه از این طرح استقبال می‌کند و آماده است تا لیست بی‌سوادان مددجو را با مشخصات کامل درسطح زندان‌های استان تهیه و به اداره کل آموزش وپرورش جهت ثبت نام درسیستم سامانه سوادآموزی تحویل دهد.

وی اظهار کرد: در زمینه تشویق و ترغیب بی سوادان زندان ظرفیت های خوبی وجود دارد و در این طرح از این ظرفیت‌ها استفاده می گردد.

هم‌چنین معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: ارائه خدمات آموزشی سوادآموزی به قشر زندانی درکاهش آسیب های اجتماعی نقش مؤثری دارد و خدمت دراین عرصه را با توجه به سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند زندان‌ها باید به دانشگاه تبدیل شوند وظیفه اصلی متولیان است.

سیدمسعود ارجمند به اهداف تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: تأمین نیروی انسانی آموزش دهنده، تأمین کتب ونوشت افزار، ارزشیابی مستمر وپایانی ازمخاطبین وصدور گواهینامه درصورت قبول فرد بی سواد را از وظایف آموزش وپرورش است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.