زندگینامه داستانی «امام موسی کاظم (ع)» تالیف می‌شود

نگارش زندگینامه داستانی «امام موسی کاظم (ع)» برای گروه سنی نوجوان توسط «نرگس آبیار» تا ۲ ماه آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، از چند ماه گذشته مجموعه مستند داستان زندگی «معصومین (ع)» برای گروه سنی نوجوان به همت دفتر «ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری» توسط جمعی از نویسندگان در حال نگارش است که برخی از آثار این مجموعه تا پایان سال جاری روانه بازار نشر می‌شوند.

مجموعه مستند داستان زندگی «معصومین (ع)» در ۱۷ اثر مجزا و با نگارش نویسندگانی نظیر «مصطفی خرامان»، «مصطفی رحماندوست»، «اکبر صحرایی»، «جعفر توزنده‌جانی»، «نقی سلیمانی»، «مسلم ناصری»، «محسن هجری»، «جواد عزتی‌پاک»، «نرگس آبیار»، «حسن احمدی»، «زهرا زواریان»، «فریبا کلهر»، «شیرین اسحاقی»، «فریبا نباتی» و «حسن بیان‌لو» در حال نگارش است که در آینده نزدیک منتشر می‌شوند.

مدیر پروژه مجموعه ادبی زندگی «معصومین (ع)» مصطفی خرامان است که چندی پیش نگارش زندگینامه «حضرت خدیجه (س)» را به اتمام رساند.

«نرگس آبیار» نام یکی از اعضای گروه نویسندگان مجموعه مستند داستان زندگی «معصومین (ع)» است که زندگینامه داستانی «امام موسی کاظم (ع)» را برای گروه سنی نوجوان به نگارش در می‌آورد.

این نویسنده در گفت‌وگو با فارس می‌گوید: تاکنون یک سوم از نگارش کتاب زندگینامه «امام موسی کاظم (ع)» به اتمام رسیده است به گونه‌ای که تلاش دارم این اثر را برای انتشار حداکثر تا ۲ ماه آینده به ناشر بسپارم.

وی با بیان اینکه در این اثر زندگینامه «امام موسی کاظم (ع)» را با زبانی ساده و روان برای نوجوانان روایت خواهم کرد، اضافه کرد: تاکنون عنوانی را برای این اثر انتخاب نکرده‌ام اما این کتاب با بیش از ۱۵۰ صفحه منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش، از این نویسنده تاکنون آثاری نظیر «ساعت مچی»، «کسی که هیچ وقت گم نمی‌شود»، «شگفت بر هامون»، ««داستان خورشیدی که دچار سوختگی شد»، «پرنده پران» و «آرزوی یک درخت زبان بسته» و «پیر بچه کرم به دوش و خندق بلا» منتشر و بر روی قفسه‌ کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفته است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.