زنید‌پور: کرانچار استعدادها را هدر می‌دهد

۲۲ آبان ،

میلاد زنیدپور اظهار کرد: من با انگیزه ملی‌پوش شدن به تیم بزرگ سپاهان ملحق شدم اما متاسفانه کرانچار به من اعتقاد ندارد و مثل یک بازیکن آماتور با من رفتار کرده است؛ به طوری که در ترکیب ۱۸ نفره سپاهان هم جایی ندارم. اگر این شرایط بد ادامه داشته باشد، به طور حتم در نیم‌فصل از سپاهان جدا خواهم شد.

وی با بیان این که از باشگاه سپاهان هیچ گله‌ای ندارد، گفت: رابطه بسیار خوبی با علیرضا رحیمی و بازیکنان تیم دارم و هیچ گله‌ای از مجموعه باشگاه ندارم. واقعا در هیچ باشگاهی مثل سپاهان به بازیکنان احترام گذاشته نمی‌شود. مشکل من فقط با کرانچار است که البته به نظر او هم احترام می‌گذارم، اما نیمکت‌نشینی برای بازیکن جوانی مثل من غیر قابل تحمل است.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح‌ کرد: وقتی می‌بینم بازیکنان هم‌سن من به تیم ملی دعوت می‌شوند و من حتی در ترکیب ۱۸ نفره سپاهان هم نیستم به طور طبیعی ناراحت می‌شوم چرا که با پتانسیلی که در خود سراغ دارم، اطمینان دارم که می‌توانم در تیم ملی بازی کنم. من بازیکن ناشناخته‌ای نیستم که کرانچار این‌گونه با من رفتار می‌کند. ۲۵ سال سن دارم و از آمادگی خوبی برخوردارم.

زنیدپور افزود: کرانچار با این تفکرات، بسیاری از استعدادها را در سپاهان هدر می‌دهد و بنده هم دیگر تحمل این شرایط را ندارم. با این وضعیت استعدادم شکوفا نمی‌شود. من تا کنون با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام و متاسفانه برخی این شایعه را درست کرده‌اند که زنیدپور به استقلال می‌رود.

وی اظهارکرد: امیدوارم در نیم فصل باشگاه سپاهان برای جدایی من همکاری لازم را داشته باشد. من از رحیمی واقعا تشکر می‌کنم که همیشه از ما حمایت می‌کند. مطمئن هستم که باشگاه از صحبت‌های من ناراحت نخواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.