زهرا اشراقی :در ازای پول برای کاندیداهای ریاست جمهوری تبلیغ می نمایم ! + سند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

همسر محمد رضا خاتمی اظهار داشته از این پس حاضر نمی باش iبه صورت رایگان برای کسی تبلیغات انتخاباتی کند و باید iبها های استفاده از صفحه فیس بوکش iبه وی پرداخت شود

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، با نزدیک شدن iبه انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهارات بعضی از اشخاص منسوب iبه جریان شکست خورده در انتخابات قبل نیز عجیب و غریب تر می گردد.

زهرا اشراقی همسر محمدرضا خاتمی  مدت مدیدی است فیس بوک نشین شده و گاه گاف های عجیبی نیز در این شبکه iبه ظاهر اجتماعی منصوب iبه سیستم های اطلاعاتی غرب می دهد. وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آینده با اشتیاق زاید الوصفی اعلام آمادگی نموده که حاضر است برای کاندیداهای این انتخابات تبلیغات اینترنتی انجام دهد. هنوز محمد رضا خاتمی دبیر پیشین حزب منحله مشارکت  در خصوص این اظهارات همسرش موضع گیری نکرده است .

مشاور وزارت کشور دولت اصلاحات با اظهار اینکه تفاوتی بین کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری آینده نمی بیند تاکید دارد تا وقتی که شورای نگهبان وجود دارد حاضر iبه رای دادن نمی باش اما از پول تبلیغات این مناسبت نیز نمی تواند بگذرد. این در حالی است که طبق قانون اساسی مصوب جمهوری اسلامی وظیفه نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در ایران بر عهده شورای نگهبان است .

اشراقی با اشاره iبه کثرت تبلیغات بعضی کاندیداهای احتمالی در صفحه فیس بوکش اظهار داشته از این پس حاضر نمی باش iبه صورت رایگان برای کسی تبلیغات انتخاباتی کند و باید iبها های استفاده از صفحه فیس بوکش iبه وی پرداخت شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.