زوج سارق از انبارهای شمال تهران بازداشت شدند

سرهنگ رضایانی از دستگیری یک زوج سارق در محدوده دربند خبر داد و گفت:” این متهمان پس از سرقت از یک انبار در این محدوده انبار مذکور را به آتش کشیده بودند.

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ مهدی رضایانی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ضمن اشاره به دستگیری یک زوج سارق در محدوده دربند، از جزییات پرونده این دو متهم سخن گفت.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:” با شکایت تعدادی از شهروندان محدوده دربند، در خصوص سرقت از انبارهای این محدوده توسط یک یا چند سارق، اقدامات ماموران تجسس کلانتری ۱۲۲ دربند در این خصوص آغاز و محل های جزم خیز و مکان هایی که احتمال سرقت می رفت تحت نظر قرار گرفت.
سرهنگ رضایانی ادامه داد:” این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه شب گذشته یکی از شهروندان تهرانی ساکن محدوده فوق با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کرد که دو سارق را در حال سرقت از انبار یکی از خانه های یک مجمتع در محدوده مذکور مشاهده کرده است.
وی اظهار داشت:” بلافاصله تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی موفق شدند دو سارق را که پس از به آتش کشیدن محل سرقت، در حال فرار بودند، شناسایی و بازداشت کردند.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت افزود:” این دو متهم که “پگاه” و “جواد” نام داشتند به محض دیدن ماموران سعی در فرار داشتند که موفق نشده و به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل شدند که طی بررسی های انجام شده هر دو متهم به جرم خود اعتراف و اعلام کردند که پس از سرقت برای اینکه ردی از خود به جای نگذارند، اقدام به آتش زدن محل سرقت کرده اند.
گفتنی است، در بازرسی از خودروی متهمان ۴ تخته فرش و ۲ کیسه برنج و یک دستگاه رادیو ضبط کشف شد که به همراه متهمان برای سیر مراحل تحقیقات به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.