زوج های هنری پرفروش سینمای هند را بشناسید (+تصاویر)

بالیوود معمولا فراتر از زندگی انسان های معمولی است و زندگی هایی را نشان می دهد که اکثرا در دنیای حقیقی واقعیت ندارند.به گزارش ممتازنیوز داستان های زیبای عاشقانه که همیشه مورد ستایش بوده و هوادارن زیادی دارد ولی این داستان های عشقی محدود به سینما است . در زیر نام بازیگرانی که اکثرا نقشهای مکمل فیلم های بالیوودی را بر عهده دارند آمده است.

راج کاپور – نرگس

علی رغم اینکه هر دو بازیگر مدت مدیدی بود که ازدواج کرده بودند ولی علاقه راج کاپور به نرگس از هیچ کس پنهان نبود. آن دو یک زوج موفق سینما بودند و برای همیشه زوج طلایی صنعت فیلم سازی محسوب می شوند.

عکس

آمیتا باچان – رکها

داستان عاشقانه آنها شاید در بین دوستداران بالیوود بیشترین طرفدار را داشته باشد. عشق و علاقه آن دو به یکدیگر به همراه همسر باچان ، جایا تشکیل یک مثلث عشقی را داده است . این زوج سینمایی کاملا موفق هستند و فیلم هایشان جزء پربیننده ترین فیلم ها است.

عکس

دهارمندرا – هیما میلانی

این دو زوج جذاب بالیوود فیلم های موفقی را اجرا کرده اند . زندگی بالیوودی آن دو منجر به ازدواج آنها در سال ۱۶۸۰شد.

عکس

ریشی کاپور – دیمپل کاپادیا

این دو بازیگر اولین بار در فیلم پلیس با یکدیگر بازی کردند و از آن به بعد زوج هنری یکدیگر شدند و بارها در کنار هم فیلم های مختلفی را بازی کردند که به دل طرفدارن سینما نشست.

عکس

شاهرخ خان — کاجول

این زوج هنری بدون شک موفق ترین زوج بالیوود هستند و تا کنون هیچ زوجی نتوانسته جای آنها بگیرد و فیلم هایی که با حضور این زوج ساخته می شوند بیشترین تماشاگر را به خود جلب می کنند.

عکس

طبقه بندی: مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۱۰۴ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۸ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, زوج های هنری, زوج های هنری پرفروش سینما, زوج های هنری پرفروش سینمای هند


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.