زیکو: عراق توانایی غلبه بر ژاپن را دارد

    بازیساز سابق تیم ملی برزیل – که در فاصله سال های دو هزار و دو تا دو هزار و شش هدایت تیم ملی ژاپن را نیز بر عهده داشت – گفت جایی برای ابراز احساسات وجود ندارد و تیمش از آغاز بازی مقابل ژاپن با شیوه تهاجمی بازی خواهد کرد.

زیکو در گفتگو با رسانه های محلی گفت:« ژاپن بخش بزرگی از زندگی من است و همیشه نیز خواهد بود. » او گفت:« اگر حق انتخاب با من بود نمی خواستم عراق و ژاپن در یگ گروه قرار گیرند. اما بازی فوتبال است . فوتبال یک ورزش احساسی است اما من تیمم را برای شکست دادن ژاپن آماده کرده ام.» این در حالی است که سامورایی های آبی – ژاپن – هم اکنون در صدر گروه بی قرار دارند.

ژاپن در سه بازی نخست خود در ماه ژوئن عمان را سه بر صفر و اردن را شش بر صفر شکست داد اما قابل استرالیا یک – یک متوقف شد.

زیکو در ادامه گفت:« واضح است که ژاپن تیمی است که از نظر فنی بسیار قوی است به ویژه بازیکنانی که در میانه زمین بازی می کنند از جمله ماکوتو هاسبه و یاشیهیتو اندو .»

زیکوی پنجاه و نه ساله افزود:« نباید به بازیکنانی مثل هاسبه و اندو فضای کافی داد. بادی در تمام مدت آنها را تحت فشار قرار دهیم.»

آلبرتو زاکرونی سرمربی ایتالیایی تیم ملی ژاپن سال گذشته این تیم را قهرمان جام ملت های آسیا کرد در حالی که عراق که در سال دو هزار و هفت موفق به کسب این عنوان شد. به گزارش خبرگزاری رویترز از توکیو، زیکو که در سال دو هزار و چهار تیم ژاپن را به قهرمانی در جام ملتهای آسیا رهنمون کرد ، گفت:« ژاپن بهترین تیم گروه است. زاکرونی از ژاپن تیمی تهاجمی ساخته است.»

زیکو درباره شینجی کاگاوا بازیکن تیم ژاپن نیز گفت:« کاگاوا یک بازیکن خارق العاده است و در سطح جهانی بازی می کند. او با تفکر بازی می کند ما باید بیش از دیگران مراقب او باشیم.» زیکو در عین حال گفت:« مطمئنم می توانیم در این بازی نتیجه بگیریم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.