زیرساخت: بیش از سه هزار فرصت شغلی برای بخش خصوصی ایجاد کرده‌ایم

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت ارتباطات زیرساخت بیش از سه هزار فرصت شغلی برای بخش خصوصی ایجاد کرد شرکت ارتباطات زیرساخت طی دو سال اخیر با واگذاری نگهداری شبکه راه دور بیش از سه هزار فرصت شغلی تخصصی برای بخش خصوصی ایجاد کرد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ، «حسن کریمی» معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود:هم اکنون ۱۳ شرکت پیمانکار شبکه راه دور با جذب حدود سه هزارنیروی متخصص برای اداره شبکه راه دور شرکت ارتباطات زیرساخت و فیبرهای نوری ترانزیت و بین المللی کشور ، کیفیت شبکه را در مقایسه با دوسال قبل ارتقاء داده اند.
وی در ادامه ، کاهش اختلالات شبکه ، افزایش سرعت ارتباطات شبکه و تامین رضایتمندی مشتریان را از دستاوردهای این اقدام شرکت ارتباطات زیرساخت دانست.
 
کریمی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون ۱۳ شرکت پیمانکار با استفاده از سه هزار نیروی متخصص شبکه راه دور شرکت ارتباطات زیرساخت را نگهداری می کنند.شرکت ارتباطات زیرساخت بیش از سه هزار فرصت شغلی برای بخش خصوصی ایجاد کرد
 
شرکت ارتباطات زیرساخت طی دو سال اخیر با واگذاری نگهداری شبکه راه دور بیش از سه هزار فرصت شغلی تخصصی برای بخش خصوصی ایجاد کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ، مهندس «حسن کریمی» معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود:هم اکنون ۱۳ شرکت پیمانکار شبکه راه دور با جذب حدود سه هزارنیروی متخصص برای اداره شبکه راه دور شرکت ارتباطات زیرساخت و فیبرهای نوری ترانزیت و بین المللی کشور ، کیفیت شبکه را در مقایسه با دوسال قبل ارتقاء داده اند.وی در ادامه ، کاهش اختلالات شبکه ، افزایش سرعت ارتباطات شبکه و تامین رضایتمندی مشتریان را از دستاوردهای این اقدام شرکت ارتباطات زیرساخت دانست.
 
کریمی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون ۱۳ شرکت پیمانکار با استفاده از سه هزار نیروی متخصص شبکه راه دور شرکت ارتباطات زیرساخت را نگهداری می کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.