ساختار شبکه توزیع کالا باید اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید دوستعلی با اعلام اینکه تعاونی های مصرف می توانند شبکه توزیع را ساماندهی کنند، گفت: اگر در تولید گام های ارزشمندی برداریم و در توزیع خوب عمل نکنیم؛ در نهایت به درستی عمل نکرده ایم.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه با اشاره به این موضوع که تعاونی های مصرف نقش بی بدیلی در تعدیل سطح قیمت‌ها دارند، اظهار داشت: تعاونی های مصرف در بهبود کیفیت کالا، مبارزه با گرانفروشی، کمک به اقشار کم درآمد و متوسط جامعه، افزایش قدرت خرید مردم و در نهایت در توسعه تولید، کاهش نرخ تورم، مهار بیکاری و بهبود مصرف، نقش ارزشمندی دارند.

وی با اشاره به خرید میوه از باغداران گفت: هم اکنون باغداران با قیمت نازل میوه های خود را به دلالان و واسطه گران می فروشند، بدون آنکه هزینه های انجام شده آنان برگشت داشته باشد.

دوستعلی تاکید کرد: برای حضور پررنگتر تعاونی ها در عرضه کالا به مردم باید ساختار شبکه توزیع اصلاح شود و تعاریف جدیدی از بازاریابی و مدیریت مالی ارائه کنیم.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اظهار داشت: هم اکنون ۶ هزار و ۴۰۰ تعاونی مصرف در کشور فعال است که این تعاونی ها می تواند با توطئه های دشمنان در زمینه های اقتصادی مقابله کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.