ساختمان خانه سینما هم تحویل هیئت مدیره سابق شد+تصاویر

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

علیرغم انتشار یافتن خبرهای مبنی بر توافق ایوبی با خانه اصناف ایرانیان مبنی بر تحویل خانه سینما به نمایندگان دو طیف و ارشاد، ساختمان سمنان، تحویل هیئت مدیره سابق خانه سینما شده است.

علیرغم انتشار یافتن خبرهای مبنی بر توافق ایوبی با خانه اصناف ایرانیان مبنی بر تحویل خانه سینما به نمایندگان دو طیف و ارشاد، ساختمان سمنان، تحویل هیئت مدیره سابق خانه سینما قرار گرفته است.

حبیب کاوش در گفت‌وگو با خبرنگار سینمای فارس در خصوص جلسه دیشب ایوبی با اعضای خانه سینمای ایرانیان گفت: در نهایت در این جلسه دلگیری خود را بابت روند بازگشایی خانه سینما ابراز داشتیم و در نهایت به تفاهم رسیدیم که طبق این تفاهم مقرر شد گروهی کارشناس از هر دو طیف تشکیل شود و و روند بازگشایی خانه سینما زیر نظر این گروه صورت پذیرد.

کاوش خاطرنشان کرد:‌ در واقع این همان توافق قبلی است که پیش از این با آقای ایوبی صورت گرفته بود و مجدداً تأکید شد که کمیته ۷ نفره متشکل از سه نماینده از خانه سینمای ایرانیان، سه نماینده از خانه سینما و یک نماینده از طرف سازمان سینمایی معرفی شوند تا بر روند بازگشایی خانه سینما و مجمع عمومی نظارت کنند و همچنین کارشناسی‌های لازم را در خصوص ادامه روند کار خانه سینما انجام دهند.

با این تصاویر زیر نشان می دهد ساختمان سمنان بعنوان ساختمان اصلی خانه سینما تحویل هیئت مدیره سابق قرار گرفته است:


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.