ساختمان دانشگاه علمی کاربردی زنجان مهرو موم شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-درهای ساختمان دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی استان زنجان مهر و موم شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حدود ۳۰۰ دانشجو در۱۲ گرایش رشته کشاورزی در این واحد دانشگاهی وابسته به مرکز آموزش و تحقیقات سازمان جهادکشاورزی استان زنجان تحصیل و بیش از ۱۰۰ استاد و محقق  و اعضای هیئت علمی فعالیت می کنند.
این واحد دانشگاهی ازسال ۷۶  کارخود را آغاز کرد  و دیروز با شکایت شاکی خصوصی ، بدون اطلاع قبلی به دانشجویان ، بسته و درهای آن مهر و موم شد.
فتحی ، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان دربارهٔ مهر و موم ناگهانی درهای ساختمان این واحد دانشگاهی گفت: ما هم غافلگیر شدیم چرا که این کار بدون اطلاع و هماهنگی قبلی و حتی دستور تخلیه صورت گرفت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان هم گفت: این واحد دانشگاهی و مرکز آموزش و  تحقیقات این سازمان با۱۰ هزارمتر مربع زیربنا در این زمین ۱۳۰ هکتاری  در۷کیلومتری شهر زنجان  قرار گرفته و  باغ آموزشی ، مزرعه آموزشی ، گلخانه و مرغداری آموزشی از امکانات این مجتمع است.
نهاوندی پور افزود : این ملک دولتی است وسند دولتی دارد  در عین حال فرد شاکی ( صاحب زمین )  از سال ۷۷ حکم  قانونی تخلیه را در دست داشته و اکنون با  حکم قضایی ۱۵ سال پیش این ملک را تصرف کرده است.
وی گفت: در اولین فرصت دانشجویان را به مکان مناسبی هدایت می کنیم تا امتحانات میانسال خود را  برگزار کنند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.