ساختن مجسه با آب‌نبات و دهان +عکس

۲۱فروردین۱۳،

این مرد تنها با قرار دادن یک آبنبات چوبی در دهانش آغاز به مکیدن و گاز زدن آن می‌کند و در نهایت پرتره‌ای زیبا را از دهانش خارج می‌کند. ساختن مجسمه و پرتره آن هم به دست انسان هنری است که از سوی مردم اقصی ‌نقاط دنیا صورت می‌گیرد، اما ساخت مجسمه‌‌هایی کوچک با دهان و دندان پدیده‌ای نادر است .

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، هنرمند شیرین‌کار خیابانی، در سنگاپور با استفاده از دندان‌‌های خود آبنبات چوبی‌‌های گرد را تبدیل به پرتره‌‌های زیبایی می‌کند. این هنرمند ناشناس سنگاپوری رهگذران را با دریافت پولی اندک، با مهارت دست و دندان‌هایش شگفت‌زده می‌کند.

به گفته شاهدان، این مرد تنها با قرار دادن یک آبنبات چوبی در دهانش آغاز به مکیدن و گاز زدن آن می‌کند و در نهایت پرتره‌ای زیبا را از دهانش خارج می‌کند. ساختن مجسمه و پرتره آن هم به دست انسان هنری است که از سوی مردم اقصی ‌نقاط دنیا صورت می‌گیرد، اما ساخت مجسمه‌‌هایی کوچک با دهان و دندان پدیده‌ای نادر است که تنها این مرد سنگاپوری از عهده آن بر می‌آید.

ساخت مجسمه و پرتره‌‌های او در ابعاد بسیار کوچک و با ظرافت انجام می‌شود و تمامی آنها ۳ بعدی می باشند. یکی از خبرنگاران نیویورک در این ارتباط می‌گوید: حرکات این هنرمند آنچنان جالب و دیدنی است که هر تماشاگری را در جایش میخکوب می‌کند.

آرواره‌‌های این مرد شگفت‌آور هنرآفرینند. کار سختی که او انجام می‌دهد هر انسانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و همگان در انتظار نتیجه کار باقی می‌مانند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.