ساخته کوچک‌ترین و سبک‌ترین دوربین دیجیتالی جهان

۲۸اردیبهشت، خبرگزاری‌ها- این دوربین دیجیتالی تازه موسوم به EOS 6D کوچک‌ترین و سبک‌ترین دوربین DSLR جهان محسوب می‌شود که قادر است مبتنی بر حسگر CMOS به صورت فول – فریم تصویربرداری کند.

شعبه شرکت تولیدکننده فناوری‌های تصویری کانن(Canon) در خاورمیانه از آخرین محصول خود در سری دوربین‌های دیجیتالی EOS DSLR رونمایی کرد و توضیح داد که این دوربین دیجیتالی تازه موسوم به EOS 6D کوچک‌ترین و سبک‌ترین دوربین DSLR جهان محسوب می‌شود که قادر است مبتنی بر حسگر CMOS به صورت فول – فریم تصویربرداری کند.

به گزارش فارس به نقل از آی‌تی‌پی، این دوربین دیجیتالی تازه با اندازه و وزن EOS 60D ساخته شده است که البته می‌تواند به صورت فول – فریم تصویربرداری کند و برای آن دسته از اشخاصی ساخته شده است که قصد تصویربرداری باکیفیت‌تر را دارند.

دوربین دیجیتالی EOS 6D قابلیت تصویربرداری به صورت فول – فریم را با بدنه سبک و کوچک ادغام کرده است تا بهترین تجربه عکاسی برای کاربران فراهم شود.

این طور که شرکت کانن توضیح داده است، این اولین باری است که در سری دوربین‌های دیجیتالی EOS قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنتی Wi-Fi و سیستم ماهواره‌ای مسیریاب GPS به کار می‌رود و این امکان را به کاربران می‌دهد تا هر عکسی که تهیه می‌کنند، آن را با تمام اطلاعات دقیق جغرافیایی علامت‌گذاری کنند ،در نهایت عکس خود را بتوانند به نقشه الکترونیکی موجود بیفزایند و به صورت همزمان آن را به رایانه شخصی خود انتقال دهند و یا روی فضای پردازش ابری منتشر کنند.

دوربین دیجیتالی EOS 6D به حسگر تصویری ۲۰٫۲ مگاپیکسلی مجهز شده است و حسگر فول – فریم CMOS به آن امکان می‌دهد تصاویر با کیفیت پوستر تهیه کنند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.