ساخت خودرو ویژه معلولان را آغاز کنید

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 ساخت خودرو ویژه معلولان را آغاز کنید

ساخت خودرو ویژه معلولان را آغاز کنید

رئیس فراکسیون حمایت از حقوق معلولان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و توجه تمام دستگاه ها به موضوع اقتصاد مقاومتی نیاز است خودروسازان داخلی نسبت به ساخت خودروهای ویژه قشر معلول اقدام کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از موج، فاطمه آلیا، با بیان این مطلب تصریح کرد: حدود ۷ سال پیش برای حمایت از قشر معلول قانونی وضع شده بود و معلولان می توانستند خودروهای ویژه ای بدون پرداخت حق گمرک وارد کشور کنند اما؛ این قانون اکنون دیگر اجرا نمی شود.
وی افزود: در شرایطی که از سوی مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای به بحث اقتصاد مقاومتی شده و به این موضوع پرداخته شده که نیازهای کشور باید در داخل تامین شود، از خودرو سازان درخواست می کنیم نسبت به ساخت خودروهای ویژه ی معلولان اقدام کنند.
رئیس فراکسیون حمایت از حقوق معلولان با اشاره به نامناسب بودن وسایل حمل و نقل عمومی برای معلولان خاطرنشان ساخت: بیشتر وسایل حمل و نقل عمومی که اکنون در ناوگان حمل و نقل کشور مورد استفاده قرار می گیرد مناسب سازی نشده و همین موضوع سبب شده هر خانواده ای که دارای یک فرزند معلول است مجبور شود بخش قابل توجهی از درآمد خود را برای هزینه ی ایاب و ذهاب فرزند معلول خود بپردازد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.