ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام، آغازی بر پایان صهیونیسم جهانی است

به گزارش ایرنا، ˈنادر طالب زادهˈ چهارشنبه شب در تجمع اعتراض آمیز طلاب و دانشجویان نسبت به فیلم موهن درباره پیامبر اعظم (ص) در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی قم، گفت: حمایت دولتمردان غربی از اهانت کنندگان به مقدسات اسلامی به خوبی ماهیت ضد دین و فرهنگ توخالی غرب را در معرض دید جهانیان قرار داده است.

وی با بیان اینکه امروز چهره نفاق مدعیان آزادی به خوبی برای همگان آشکار شده است، افزود: مسلمانان نباید فقط به محکوم کردن این فیلم موهن بسنده کرده، بلکه باید با رسوا ساختن عوامل و حامیان اینگونه جسارت ها، در برابر اهانت به مقدسات ایستادگی کنند.

این منتقد و تحلیلگر سینما همچنین تصریح کرد: امروز چیزی که برای غرب وحشت آفرین است، سانتریفیوژهای هسته ای کشورمان نیست، بلکه رشد و توسعه روزافزون اسلام در همه جهان و صدور پیام انقلاب برای همه مسلمانان و آزادیخواهان دنیاست.

وی با اشاره به طراحی چندین ساله برای ایجاد موج اهانت به مقدسات اسلامی در کشورهای غربی، اظهارکرد: دیالوگ های فیلم موهن علیه رسول اکرم(ص) محصول بیش از ۱۰ سال تلاش فکری و فرهنگی گروهی صهیونیسم است که تحت عنوان جعلی فردی به نام ˈعلی سیناˈ در فضای مجازی منتشر می شد.

طالب زاده با اشاره به سفر رییس جمهور کشورمان به نیویورک و حضور در مجمع سازمان ملل، گفت : در روز سخنرانی دکتر احمدی نژاد، حامی اصلی ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام، پوستری با مضامین ضد اسلامی که مردم را به حمایت از حکومت صهیونیستی و مبارزه با جهاد اسلامی فراخوانده بود، به صورت گسترده در شهر منتشر کرده است.

تجمع طلاب و دانشجویان انقلابی در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) چهارشنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام ˈمهدی طائبˈ رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار و ˈنادر طالب زادهˈ منتقد و مستندساز سینما و تلویزیون در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

۸۱۴۶/۱۵۳۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.