ساخت کانوایر در سایپا کاشان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 ساخت کانوایر در سایپا کاشان

ساخت کانوایر در سایپا کاشان

پرشین خودرو: به همت متخصصان اداره تجهیزات تکنولوژی شرکت سایپا کاشان و با هدف کاهش هزینه ساخت تجهیزات تولیدی، یک دستگاه belt-conveyor دور متغیر طراحی و ساخته شد.

به گزارش ممتازنیوز، محمد اوجانی مدیرنگهداری و تعمیرات سایپا کاشان با اعلام این خبر افزود: هزینه ساخت کانوایر مذکور در صورت برون سپاری معادل بیست و چهار میلیون تومان بود که با توجه به انجام طراحی و ساخت کانوایر در کارگاه ساخت شرکت سایپا کاشان و استفاده از اقلام مازاد، آهن الات و تجهیزات سایر واحدها این هزینه با صرفه جویی ۱۶میلیون تومانی به هشت میلیون تومان (برای هر تجهیز) کاهش یافت.
وی تصریح کرد: پرسنل واحد نگهداری و تعمیرات با تکیه بر تلاش و دانش درونی موفق به ساخت این تجهیز شده اند که کاهش هزینه ساخت تجهیز، استفاده بهینه از اقلام مازاد موجود در شرکت از جمله آهن آلات، استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی پرسنل مجموعه و افزایش تجربه کاری آنان در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات انتقال، از مهمترین مزایای این طرح می باشد.
گفتنی است اداره تکنولوژی تجهیزات شرکت سایپا کاشان مجری پروژه های طراحی و ساخت تجهیزات شرکت بوده و هم اکنون پروژه هایی نظیر ساخت و نصب شاتل ترانسفر سالن بدنه، دستگاه بیلینگ (پرس ضایعات) سالن پرس و اجرای دو خط رنگ satellite سالن رنگ را در دستور کار خود دارد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.