ساخت ۳ هزار واحد مسکونی نشان بی‌اعتنایی رژیم صهیونیستی به جامعه جهانی است

۱۸م آذر ،

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: اقدام غیر قانونی رژیم صهیونیستی در ساخت ۳ هزار واحد مسکونی جدید در سرزمین‌های اشغالی در جهت جبران شکستی است که از سوی جامعه‌ی جهانی متحمل شده است اما بداند که با این کارها راه به جایی نخواهد برد و سبب انزوای بیشتر خود خواهد شد.

محمدعلی عبدلله‌زاده در گفتگو  با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به عضویت فلسطین در سازمان ملل اظهار داشت: جامعه‌ جهانی علی‌رغم اِعمال فشارهای آمریکا و رژیم اشغالگر قدس با ۱۳۸ رأی موافق، عضویت فلسطین را در سازمان ملل به رسمیت شناخت که  این اقدام گامی مثبت به سوی پیروزی ملت مظلوم فلسطین است.  
 
وی با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر ساخت بیش از ۳ هزار واحد مسکونی جدید در بیت‌المقدس شرقی و کرانه باختری، افزود: رژیم منحوس صهیونیستی پس از به عضویت درآمدن فلسطین در سازمان ملل با هدف دهان کجی به جامعه‌ بین‌المللی به این اقدام دست زده است.
 
این کارشناس مسائل بین‌المل با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در برابر همه‌ ملت‌های آزادی‌خواه ایستادگی کند، خاطرنشان کرد: این اقدام غیر قانونی رژیم صهیونیستی در جهت جبران شکستی است که از سوی جامعه‌ جهانی متحمل شده است اما این رژیم جعلی بداند که با این کارها راه به جایی نخواهد برد و سبب انزوای بیشتر خود خواهد شد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.