ساخت ۴ مدرسه توسط مدرسه سازان بی نام در مناطق محروم

۰۹اردیبهشت،

مدیرکل نوسازی مدارس استان چهار محال و بختیاری با اشاره به تعهد ساخت ۷ مدرسه در مناطق محروم توسط مدرسه سازان بی نام بنیاد برکت، گفت: تاکنون چهار مدرسه شامل ۱۸ کلاس درس به بهره برداری رسیده است.

به گزارش گروه اجتماعیممتازنیوز، ابوالقاسم علی‌یاری در ادامه خاطر نشان کرد: پروژه ساخت سه مدرسه دیگر در دست احداث است و در حال حاضر عملیات عمرانی یکی از این مدارس آغاز شده و دو مدرسه دیگر نیز در آینده اجرایی خواهد شد.
 
وی با ابراز رضایت از روند ساخت مدارس توسط بنیاد برکت از سال ۸۹ تاکنون عنوان کرد: مردم از خدمات بنیاد برکت بسیار راضی می باشند و دانش آموزان مناطق محروم که در مدارس ناامن یا نامطلوب تحصیل می‌کردند،امروز با تلاش این مجموعه از فضاهای مطلوب و قابل قبولی که ساخته شده است،استفاده می‌کنند.
 
به گفته مدیرکل نوسازی مدارس استان چهارمحال و بختیاری، محل مدارس ساخته شده توسط بنیاد برکت در مناطق محروم، صعب‌العبور و روستایی است که فاصله بسیاری با مرکز استان دارند. وی با توجه به پروژه های مدرسه سازی دولتی در خصوص ضرورت احداث مدارس توسط بنیاد برکت،گفت: نقش دولت در سرمایه گذاری،ساخت و نوسازی مدارس در مناطق پرجمعیت، کم جمعیت و دور دست‌ خاتمه می یابد.
 
مدیرکل نوسازی مدارس استان چهار محال و بختیاری سیاست ساخت مدارس در بنیاد برکت را توجه به مناطق دور افتاده و محروم‌تر خواند و ادامه داد: از آنجا که اعتبارات بنیاد برکت پایدار،به موقع و متناسب با پیشرفت فیزیکی پرداخت می‌شود، پروژه‌ها در مدت زمان مشخص، تحویل داده می‌شود.
 
گفتنی است، ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط بنیاد برکت در سال ۹۲ همچون سال ‌های اخیربا قوت ادامه می یابد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.