سارقی که ۵ دقیقه بعد از سرقت دستگیر شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

سرهنگ حمیدوند، از دستگیری یک سارق موتورسیکلت در محدوده پیچ شمیران خبر داد و گفت:” این متهم هنگام فرار با موتورسیکلت مسروقه در یک تعقیب و گریز پنج دقیقه ای بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سرهنگ منصور حمیدوند، رییس کلانتری ۱۰۷ فلسطین، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، از دستگیری یک سارق موتورسیکلت در محدوده پیچ شمیران، خبر داد و جزییات پرونده این متهم را بیان کرد.
 
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:” روز قبل ماموران انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده مذکور به یک موتورسوار مشکوک و مشخصات وسیله نقلیه وی را از مرکز کنترل پلیس استعلام می کنند.
 
وی افزود:” با استعلام مشخصات موتورسیکلت مذکور مشخص شد که این وسیله نقلیه چند روز پیش در همین منطقه به سرقت رفته است و در حال حاضر پرونده ای در این خصوص در کلانتری تشکیل و در حال بررسی است.
 
سرهنگ حمیدوند، عنوان داشت:” بر همین اساس ماموران گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری سارق این وسیله نقلیه وارد عمل شده و متهم را که به محض ملاحظه پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده بود، در یک تعقیب و گریز پنج دقیقه ای دستگیر کردند.
 
وی ادامه داد:” سارق که “فرهاد” نام داشت بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت که در نتیجه به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت اعتراف کرده و اعلام داشت که از این طریق اقدام به کیف قاپی در محدوده های شرق تهران می کرده است.
 
رییس کلانتری ۱۰۷ در پایان خاطرنشان کرد:” متعاقب اعترافات متهم ماموران پرونده ایی در این رابطه تشکیل و سارق را به دادسرا معرفی کرده و وسیله نقلیه مسروقه را نیز تا انجام مراحل اداری و شناسایی مالباخته به پارکینگ انتقال دادند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.