سارق اینترنتی دستگیر شد

۰۷اردیبهشت،

‌فرمانده انتظامی شهرستان رابر‌ گفت: فردی که به صورت اینترنتی مبالغ غیر‌قانونی را از حساب یک شهروند برداشت کرده بود، شناسایی و ‌دستگیر شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، علی ‌چوگانی‌ گفت: پیرو شکایت شهروندی مبنی بر برداشت غیرمجاز مبالغی از حساب بانکی وی طی چند ماهه قبل و به صورت اینترنتی، مأموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی سارق آغاز کردند.

وی با اشاره به تجسس‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی رابر و بررسی‌های صورت گرفته از حساب بانکی شاکی‌ خاطر‌نشان کرد: مبالغ برداشت شده از حساب‌ به منظور پرداخت قبوض تلفن مورد استفاده قرار گرفته بودند.

چوگانی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تخصصی و فنی پلیس، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه روز قبل در سطح شهر دستگیر شد که در بازجویی‌های صورت گرفته، ابتدا منکر هر‌گونه عمل خلاف قانون شد، اما پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات‌ به جرم خود مبنی بر برداشت مبالغ غیرقانونی از حساب بانکی شاکی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر به همشهریان اخطار داد که اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهید تا زمینه وسوسه ارتکاب جرم و وقوع آن فراهم نشود و به منظور پیشگیری از سرقت‌های احتمالی رمزهای کارت بانک خود را به صورت دوره‌ای تغییر دهید.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.