سارق میلیونی گرفتار شد

دوشنبه ۲۲ خرداد – ۰۴:۳۴:۴۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه شرق تهران از دستگیری سارق طلا و جواهرات به ارزش پنجاه میلیون ریال از داخل یکی از باغات اطراف شهر ، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در تکمیل این خبربیان داشت: در پی اعلام سرقت طلا و جواهرات از داخل منزلی در سطح شهر ، مأموران پلیس آگاهی دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ واحدی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی نامحسوس  به فردی مشکوک شده و وی را به دقت زیر نظر گرفتند.
وی گفت: کارآگاهان پس از بررسی مدارک بر جای مانده و حصول اطمینان ، متهم را در عملیاتی پلیسی از درون باغی در یکی از روستاهای همجوار دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
سرهنگ واحدی ادامه داد: فرد مذکور در ابتدا با اظهار بی اطلاعی منکر هرگونه سرقت شد که با انجام اقدامات علمی و تخصصی و مطابقت سر نخ های بر جای مانده از صحنه جرم با واقعیات ، به سرقت طلا و جواهرات به ارزش پنجاه میلیون ریال اعتراف کرد.
وی در پایان از کلیه شهروندان خواست ، جهت پیشگیری از سرقت منازل ، برای اطمینان بیشتر ، بر روی دیوارها، کلیه پنجره ها و نقاط قابل نفوذ مانند نورگیر، پاسیو و … حفاظ محکم و مقاوم نصب و در گرمای تابستان از بازگذاشتن در و پنجره های فاقد حفاظ خودداری کنند.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۱۱۶۳۴۴۵۲۶۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.