سازمان های بیمه گر ، پشتیبانی مناسب از طرح پزشک خانواده به عمل می آورند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ‘ عبدالرضا شیخ الاسلامی ‘ شامگاه پنجشنبه در آیین رسمی آغاز اجرای طرح پزشک خانواده مازندران در ساری ، افزود : تدابیر و برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت گرفته است تا این طرح به صورت کامل اجرا شود و مردم خدمات مطلوب را دریافت کنند .

وی ،ارتقا نظام سلامت ، تامین مسکن و برقراری امنیت را از محورهای اصلی برای توسعه رفاه در جامعه دانست و بیان داشت : دولت های نهم و دهم تلاش های فراوانی را برای تحقق این اهداف مهم انجام دادند و شاهد تحولات مناسبی در این زمینه هستیم .

شیخ الاسلام با اشاره به گام های بلند دولت برای دستیابی به این اهداف مهم ، گفت : تامین سلامت در حوزه های مختلف جسمی و روانی از دیگر محورهای توسعه رفاه در جامعه است که اقدامات چشمگیری در این زمینه صورت گرفته است.

وی طرح پزشک خانواده را یکی از وظائف دولت براساس برنامه پنجم توسعه اقتصادی و اجتماعی دانست و افزود : در تلاش هستیم تا پایان دولت دهم این طرح بزرگ را در تمامی شهرهای به اجرا در آورد.

وزیر تعاون از مسوولان طرح پزشک خانواده خواست با قوت و قدرت این طرح را به پیش ببرند و همچنین اشکالات و نواقص طرح را در اسرع وقت انتقال دهند تا تدابیر و چاره اندیشی برای آن صورت گیرد.

وی با اشاره به اجرای این طرح بزرگ در کشور ، بیان داشت : شاید در هنگام اجرای این طرح شاهد اشکالات و نواقصی باشیم که انتقال سریع آن می تواند در تصمیم گیری صحیح ما را کمک کند تا این طرح بزرگ ملی با موفقیت کامل در تمامی شهرهای کشور به اجرا در آید.

وزیر تعاون با تاکید بر مشارکت جدی مردم در این طرح ، افزود : مردم باید مشارکت جدی در این طرح داشته باشند با بتوانیم جامعه سالم داشته باشیم .

شیخ الاسلام تعامل و همکاری مناسب نمایندگان مردم در مجلش شورای اسلامی را ضروری دانست و گفت : همکاری و مساعدت لازم نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای کامل این طرح موجب دلگرمی و پشتوانه موفقیت این طرح است.

وی از علما و روحانیون هم تقاضا کرد در بسط و گسترش فرهنگ سلامت در جامعه تلاش بیشتری کنند و افزود : همکاری و همراهی آنان شرایط لازم را برای فرهنگ سازی مناسب و پشتیبانی های لازم از این طرح فراهم می آورد تا شاهد اقدامات لازم در این زمینه باشیم.

ک/۲۵۱۹/۱۶۵۴ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۸۴۷۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.