ساعتهای هوشمند، Galaxy Gear سامسونگ، Toq کوالکام یا Smartwatch 2 سونی؟

ممتازنیوز:

ساعتهای هوشمند، Galaxy Gear سامسونگ، Toq کوالکام یا Smartwatch 2 سونی؟

ساعت های هوشمند به یکی از گجت های پر سر و صدای این روزها تبدیل شده اند، محصولاتی که قطعا در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید و وظایف بسیار بیشتری نسبت به آنچه امروز انجام میدهند را برعهده خواهند داشت. در رویداد IFA 2013 دو شرکت سامسونگ و کوالکام با معرفی ساعت های هوشمند Galaxy Gear و Toq، خود را بعنوان شرکت هایی فعال در این بخش معرفی کردند. سونی نیز چند ماه پیش با معرفی Smartwatch 2 خود را در این بخش مطرح کرده بود.

بدون تردید یکی از مهمترین ویژگی های این ساعت های هوشمند بخش ارتباطی آنهاست. این محصولات همگی قابلیت ارتباط با اسمارت فون ها از طریق بلوتوث را دارند و حتی Smartwatch 2 سونی می تواند از طریق NFC نیز ارتباط برقرار سازد. بعضی از آنها مانند Galaxy Gear حتی به دوربین هم مجهز شده و می توانند ویدئوهایی با کیفیت HD ضبط کنند.

البته باید پذیرفت که معرفی ساعت هوشمند کوالکام یک سوپرایز در این رویداد بود. اینکه یک شرکت سازنده تراشه اقدام به معرفی ساعت هوشمند کند نشان از اهمیت اینگونه محصول دارد و همانگونه که گفته شد در سال های آینده ساعت های هوشمند به پیشرفت های بسیار بیشتر و امکانات متنوعی دست پیدا خواهند کرد. در ادامه مشخصات این سه محصول را مشاهده می کنید و می توانید امکانات و قابلیت های آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. به نظر شما محصول کدام شرکت بهتر است؟

pcwar-smartwatch

کدام ساعت هوشمند نظر شما را بیشتر جلب کرده است؟

  • Sony Smartwatch 2 / 27%, 16 Votes
  • Samsung Galaxy Gear / 68%, 41 Votes
  • Qualcomm Toq / 5%, 3 Votes

تعداد آرا : ۶۰

Vote

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.