سالار عقیلی از ˝میخانه خاموش˝ می‌گوید

۱۷م دیماه ،

آلبوم تصویری و صوتی کنسرت سالار عقیلی و گروه دستان با عنوان ˝میخانه خاموش˝‌ که ۱۶ و ۱۸ شهریورماه در برج میلاد برگزار شد؛ اسفندماه سال جاری منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین ، ‌آلبوم تصویری و صوتی کنسرت گروه دستان و سالار عقیلی با عنوان “میخانه خاموش”‌ که ۱۶ و ۱۸ شهریور ماه در سالن همایش در برج میلاد برگزار شد ؛ اسفندماه از سوی انتشار یافتنات ققنوس روانه بازار موسیقی می گردد.

کنسرت ” میخانه خاموش ” شامل دو بخش اجرااست . در بخش اول قطعات بدون کلام “باد”، “خفته در آتش” و “باران خاکستر” در دستگاه نوا براساس ساخته‌های حسین بهروزی نیا، تصنیف “شمع جان” براساس شعری از عطار و “ساغر” از غزلیات حافظ در مایه اصفهان از ساخته‌های سعید فرجپوری اجرا شده است و قطعات بخش دوم به ساخته سعید فرج پوری است.

 تصنیف‌های “میخانه خاموش” با شعر مهدی اخوان ثالث، “غم دوست” سروده سیاوش کسرایی، “احوال دل” و “راز من” از مولانا در کنار سه قطعه ساز و آوازی با اشعاری از هوشنگ ابتهاج و ابوالقاسم لاهوتی قطعات بخش دوم این کنسرت می باشند.

در این اجرا حمید متبسم ( تار)‌، پژمان حدادی( تنبک)،‌ حسین بهروزی‌نیا( بربت‌)،‌ سعید فرج پوری( کمانچه) و بهنام سامانی(دف و دایره) سالار عقیلی(خواننده ) حضور خواهند داشت.

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.