سالن‌های سینمایی “میگرن” می‌گیرند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

فیلم سینمایی”میگرن” به کارگردانی “مانلی شجاعی‌فرد” از ۱۰ آبان درسالن‌های سینمایی به جای فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه” اکران می‌شود.

حبیب کاوش، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: فیلم سینمایی “میگرن” به کارگردانی مانلی شجاعی فرد، از ۱۰آبان بعد از فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه” به کارگردانی همایون اسعدیان اکران می شود.
وی افزود: قرارداد فیلم سینمایی “پله آخر” به کارگردانی علی مصفا بعد از فیلم سینمایی “میگرن” در گروه آزادی ثبت شده همچنین قرارداد فیلم سینمایی “من مادر هستم” به کارگردانی فریدون جیرانی بعد از فیلم سینمایی “پنهان” در گروه سینمایی آفریقا ثبت شد.
کاوش همچنین در خصوص ادامه اکران فیلم سینمایی “بغض” گفت: به دلیل کیفیت بالا  ارزشهای شایسته در خور این فیلم شورای صنفی نمایش تسهیلاتی را برای  “بغض” در نظر گرفت.
وی تصریح کرد: به دلیل اضطرار، سرگروه فیلم سینمایی “بغض” از آن گرفته شد اما این فیلم همچنان در دیگر سالن های سینمایی به نمایش در می آید.
سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین در پاسخ به اینکه چرا در یک دوره اکران فیلم ها چند فیلم کودک به طور همزمان اکران شده است، اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل برای اکران فیلم های کودک این بود که این آثار از ریتم فضایی شاد و موزیکال برخوردار هستند و به دلیل نزدیک شدن به ایام محرم مجبور شدیم چند فیلم کودک را همزمان اکران کنیم./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.