سالن سمندریان میزبان هما روستا می‌شود

جام جم آنلاین: هما روستا قصد دارد نمایشنامه‌ای را که محمد چرمشیر در حال نگارش است، سال جاری در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد.

به گزارش مهر، این بازیگر، کارگردان و مترجم باسابقه و شناخته شده تئاتر ایران درباره فعالیت خود در عرصه کارگردانی تئاتر گفت: محمد چرمشیر در حال نگارش متنی است که به زودی تمام می‌شود. قصد دارم این اثر نمایشی را روی صحنه ببرم و خیلی دوست دارم اجرای آن در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر باشد.

روستا درباره حمایت از تولید و اجرای این اثر نمایشی افزود: قول‌هایی از اداره‌کل هنرهای نمایشی برای حمایت از تولید و اجرای نمایش به من داده شده است که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

همسر زنده‌یاد حمید سمندریان، درباره گروه بازیگری و عوامل این اثر نمایشی گفت: هنوز بازیگران این نمایش مشخص نیستند، اما کیومرث مرادی به‌عنوان مدیر اجرایی، محمدرضا حسین‌زاده به‌عنوان مدیرتولید و همایون غنی‌زاده به عنوان مشاور هنری با من همکاری دارند.

هما روستا پیش از این نمایش‌هایی نظیر سانتاکروز و آنتیگونه در نیویورک را در مقام کارگردان روی صحنه برده است. وی همچنین در نمایش‌هایی همچون مرده‌های بی‌کفن و دفن، بازی استریندبرگ و مرغ دریایی از آثار روانشاد حمید سمندریان به ایفای نقش پرداخته است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.