سالن های که تا صبح روشن هستند/۶ میلیارد تومان حاصل فروش دو فیلم سینمایی

فروش فوق العاده “کلاه قرمزی و بچه ننه” و خوابم می آد از مرز ۶ میلیارد گذر کرده و این روزها چراغ سالن های سینمایی را روشن نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛این روزها سینما روزهای خوبی را سپری می کند با اکران فیلم های سینمایی عید فطر تغییر و تحولی شگرف این در سینما بوجود آمد و این چرخه بی رونق،جانی دوباره گرفت.
گرچه نباید فقط نگاهمان به همین چند فیلم پرفروش گیشه های سینمایی باشد و امیدواریم در تمامی طول سال نیز شاهد این رونق و فروش باشیم.
فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه” به کارگردانی ایرج طهماسب با فروش ۱۱۰ میلیون تومانی خود در روز جمعه فروشی ۲ میلیارد و ۱۱۶ میلیون تومان را برای خود رقم زد و این نیم هم اکنون در تهران ۳۴ سالن سینمایی در اختیار دارد.
فیلم سینمایی “ضدگلوله” به کارگردانی “مصطفی کیایی” با داشتن ۲۰ سالن سینمایی و ۲۳ روز نمایش و همچنین فروش ۲۴ میلیونی خود در روز جمعه توانست فروش ۳۷۰ میلیونی تومانی را برای خود رقم زند.
فیلم سینمایی “تو و من” به کارگردانی “محمد بانکی” که چند روز گذشته اکران خود را آغاز کرده است با داشتن ۲۳ سالن سینمایی و ۳ روز اکران فروش ۶۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زده است با این اجتناب فیلم سینمایی خوابم می آد “رضا عطاران” در تهران از مرز ۳ میلیارد تومان عبور کرد و “کلاه قرمزی” نیز با فروش کل خود در کشور فروش خود را برای بیش از ۳ میلیارد رسانید.
شاید این فروش فیلم ها برای اکران عید فطر و ماه مبارک رمضان فروشی فوق العاده برای سینمایی ایران باشد که تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده بود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.