سال آینده نرخ خدمات ICT منصفانه می‌شود

۱۶م اسفند ،

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تدوین برنامه های سال ۹۲ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اعمال نرخ های منصفانه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی فرقانی افزود: برنامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال ۹۲ با چشم‌انداز دستیابی به بازار رقابتی و متوازن برای ارائه خدمات نوین، فراگیر و با قیمت منصفانه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات – ICT، دسترسی همه مردم به ارتباطات و فناوری اطلاعات با کیفیت و قیمت مناسب و استفاده حداکثری و بهینه از فضای فرکانسی امن و سالم تدوین شد.
وی گفت: در این برنامه، پاسخگویی موثر و به روز به نیازهای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی، حفظ حقوق تمامی ذینفعان رگولاتوری با رعایت اصول رقابت، شفافیت، انصاف، عدالت، اخلاق‌مداری، صراحت و نوآوری، توسعه و بهبود فضای سرمایه‌گذاری و کسب و کار در حوزه ICT و احقاق حقوق و حفظ و صیانت از منافع ملی در مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی از اهدافی است که برای رسیدن به چشم‌انداز مورد نظر تعیین شده است.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: برنامه سال ۹۲ رگولاتوری با رویکرد استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های داخلی به منظور نهادینه‌شدن دانش فنی در بدنه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین شده است.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.